Liczba wyświetleń!

sobota, 18 sierpnia 2012

Przegrałam ;-) ;(

Hey ... ;D

Dzisiaj dzień jak co dzień ;D No może nie...
Wstałam o 7:40 co jest dla mnie wielkim wyzwaniem zwłaszcza w wakacje. ;-)
Później nic takiego ciekawego nie robiłam, czytałam książkę, grałam, pisałam esemesy.
Ale za to po 12 zaczęłam robić mój wypiek ;-) Ciasto zwane murzynkiem ;-)
Wyszło ! O dziwo ;D heh.... I nawet dobre ;D Tata chce mi kupić jakiś fajny piekarnik, żebym mogła robić ;D ale jakoś na razie nie planuje może później ;D Zdjęcia niestety nie dodam, bo ciasta zostało tylko trochę a wcześniej nie zdążyłam zrobić ;-)

Później spacer z Wariatem, a jak pojechał to przeszłam się na boisko i grałam z moim bratem i jego kolegami w kosza ;D Przegrałam ! 2 punktami ;D No cóż następnym razem będzie lepiej ;-)



Dobra do zobaczenia :**

Dzionek ! ;-)

Hey... ;-)

Co tam u Was nowego ? 

Ja dzisiaj trochę pospałam, później zjadłam obiadek, odpoczęłam, oglądałam Kill Billa ;-) <Polecam>, później trochę sportu <gra w 21 na boisku> WYGRAŁAM ! ;) Pierwszy raz od dłuższego czasu heh... ;D

Jutro planuje wstać rano ale nie wiem jak mi to wyjdzie <heh> w końcu są wakacji ;-) Ale muszę zrobić ciasto " murzynka ". W sumie nie muszę ale chce ;D heh... ;-)

No dobra chyba tyle na dzisiaj ;-) 


Do jutra ;D :**

czwartek, 16 sierpnia 2012

17 dni ! :-(

Hej ;-)

Pozostało już tylko 17 dni...
17 dni na to aby nie myśleć o ocenach.
17 dni na to aby móc zrobić coś szalonego.
17 dni na to aby zrobić zakupy do szkoły.
17 dni na co tylko chcesz ! :-)

Ja te 17 dni poświęcę na Wariata imieniem Patryk :-) A Wy? ;D
Pogoda jest trochę nie za ładna więc dużego wyboru nie ma, no ale cóż zrobić ;-)
Może jeszcze będzie ciepło :-)
Ostatnio dostałam nowe zdjęcia z koloni ;D heh... ;-)

Dwie wariatki :D śmiech to zdrowie ;-)

My i te piękne czapeczki :D Nie lubię ich ! :D

Przytul ! Bo zimnoo ;-)


Do zaobaczenia :*


poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Jestem ;D

Hej ;-) No i  jestem ;-) Kolejna zdjęcia z wakacji oczywiście ;D A czemu kolejne, bo nie mam zbyt wiele czasu ;D A jutro możecie liczyć na dłuższą notkę ;D
Zachód ;-) Prawda, że piękny ;D

Spała, a ona mi robiła zdjęcie ;D Policzymy się ;D