Liczba wyświetleń!

sobota, 9 czerwca 2012

;-)

Hej ;-)




Zrezygnowałam jednak z tego pomysłu wcześniejszego, będę dodawać takie posty ale tylko niekiedy ;P 
A dzisiaj pisze tak późno, ponieważ rano dość długo spałam, później się uczyłam tych słówek ;-) Jedyne co zapamiętałam to:
hit - uderzać
become - stawać się 
cost - kosztować
drink - pić
eat - jeść ( chyba ) 
come - przychodzić ( chyba )
 No i chyba tyle heh.. .;) Nie no jak na mnie to i tak dużo :D Nie ma co ;-) A mam do nauczenia na wtorek 45 słówek ;D heh... ;-) Nie no damy radę ;D może ;D jutro jeszcze będę musiała się pouczyć chemii i niemieckiego ;-) No ale może uda mi się ;D  Dobra, dobra  ale się rozpisałam ;D A co tam u Was ? 






A teraz lecę ;-)




Papatki :* 

piątek, 8 czerwca 2012

Ubrana ;D

Hey ;-) 




Od dzisiaj przez najbliższe parę dni będę dodawać na blogu, ubrania z różnych sklepów ;-) Będę tworzyć różne zestawy ;-)  A Was chciałabym prosić o szczere opinie ;-)  


Z góry dziękuje ;-)








Pierwszą stronką jaką odwiedzimy będzie cropp ;-)   http://sklep.cropp.com/



A oto pierwszy zestaw:

T-shirt damski29,99 ;-) Lub w cienie promocyjnej 19,99 ;-)
Szorty damskie35,99 ;-)
Buty damskie39,99 ;P
Okulary damskie26,90 ;-)  Okulary muszą być ;D


To taki zestaw już na ciepłe dni ;-) Heh... ;D




A drugi zestaw dla chłopaka ;-)


T-shirt męski35,99
Szorty męskie53,90
Buty męskie125,90






Jak się wam podobają ? ;-)     



Jutro kolejny sklep ;D




Papatki ;D

czwartek, 7 czerwca 2012

Spacerek ;-)

Hey ;-)


Właśnie wróciłam ze spacerku na którym byłam z siostrą [ 4 lata ] i chłopakiem... ;-) Heh... ;D Nogi bolą ale było zajebiście.  Ja chce jeszcze raz ;-) Za chwilę idę do książek ;-) A to parę zdjęć ze spacerku ;D


Wygodna siostrzyczka ;-) 

Udaje, że mnie słucha ;-) 

A takie rozmazane ;P


Papatki :* 

środa, 6 czerwca 2012

;-)

Hey ... ;-) 


Właśnie wróciłam ze szkoły i jestem tutaj ;-) Jutro wolne czujecie to ? :D heh... ;-) W piątek też mam no i weekend ;D I przez to wolne będę musiała pouczyć się słówek z niemieckiego i angielskiego, a no i zapomniałam jeszcze o chemii ;-) Jak się nauczę będę mieć 3 heh.. ;-) A wy jak tam z ocenami ? :D 
A wczoraj byłam na zakupach - musiałam. W szkole wymyślili, że musimy chodzić od poniedziałku na biało czerwono ;D 

 zwykła czerwona bokserka ;-) 














I jeszcze zwykła biała ;D ;-) 


No dobra ja lecę zajrzę tu wieczorem ;-* 


Papatki ;* 

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Ranek ;-) !

Witam śpiochów < heh > ;-) 

Pisze teraz, bo mam chwile wolnego czasu, ponieważ do szkoły mam na godzinę później. Ciekawe jak to będzie pierwszego dnia po tygodniowej nie obecności ;-) Ale mam nadzieje, że mi to pani usprawiedliwi, bo inaczej będę musiała znowu jechać do szpitala ;-) A po co ? Tylko po jakieś zaświadczenie, że leżałam tam tydzień ;-) No ale jak mus to mus ;-) Miejmy nadzieje, że takiej potrzeby nie będzie. Nie chce już tam jechać nawet w odwiedziny. Na dzisiaj  jakiś większych planów nie mam, szkoła, dom, nauka ;-) No i odwiedziny tutaj ;-) Jak dam radę, miejmy nadzieje ;-) 








A to mój  ubiór na dzisiaj co sądzicie ? ;-) 



Dobra ja lecę, bo jeszcze nie jestem w 100 procentach gotowa ;* 


Papatki :* 

niedziela, 3 czerwca 2012

Rysunki ;-)

Hey ;-)



Dzisiaj znowu ten z dni bardziej ponurych, więc postanowiłam trochę porysować. Wiem, że nie umie ale nie było tak źle ;-) Sami oceńcie   :P 








I jak ? ;-)



A teraz lecę ;-) 


Papatki :*