Co tam u Was nowego ?
Ja dzisiaj trochę pospałam, później zjadłam obiadek, odpoczęłam, oglądałam Kill Billa ;-) <Polecam>, później trochę sportu <gra w 21 na boisku> WYGRAŁAM ! ;) Pierwszy raz od dłuższego czasu heh... ;D
Jutro planuje wstać rano ale nie wiem jak mi to wyjdzie <heh> w końcu są wakacji ;-) Ale muszę zrobić ciasto " murzynka ". W sumie nie muszę ale chce ;D heh... ;-)
No dobra chyba tyle na dzisiaj ;-)
Do jutra ;D :**
U mnie nic nowego, ale dziś przemeblowałam pokój ;D
OdpowiedzUsuńlovee-lovee-lovee.blogspot.com
No to fajnie ;-) Ja co jakiś czas robię i jeszcze nie mogę trafić w fajne urządzenie ;D
Usuń